Pretend like it’s the weekend, now

Søte May Lene såver i sofaen i mediateket, herlig. Stakkaren bur på Orre og må møte på skulen 08.00 sjølv om hu ikkje starte undervisningen før 12.30. Latskapen til ikkje å sykla har sin pris. Eg koser meg med mandarin, tanken på adventskalenderen som starter i morgen og oppgaver i politikk og norsk.
Helga blei tilbrakt på Kitch’n både fredags kveld og lørdags morgen, eg droppa trafikklyskro det blei for stress. Etter jobb på laurdag for eg inn til Sandnes og hang med Ruben og Even. Såg Villa – Tottenham kampen, spiste Mc Donalds, såg Fighting og snakkte om laust og fast, koselig kveld 🙂
I går fekk eg lov til å hamra lasut på ein liten hylleseksjon som Maria dessverre hadde plassert i vedboden, håpe ikkje du ville ta vare på den Maria, malt i fine fargar og alt. Eg sto egentlig å såg på pappa som koste seg med destruksjonen, så fekk eg lov til å delta 😉
Eg tok vare på ein liten del av an tho, der va ein hemmelige kjærlighetserklæring bakpå, glede meg til du komme heim Maria, dette blir en bra historie.

Eg skrive forresten dette innlegget i Word fust, og ja eg er klar over skrivefeil og de, men dette er fordi eg har ein avtale om å ikkje vær inne på unødvendige internettsider meir enn 5min pr dag, så då blir det copy – paste. Denne avtalen har gått greitt, sjølv om han har våre til irritasjon noken gonger…
Snart er det jul! Eg har ikkje tenkt ferdig julegaveønsker, ka blir ”it” gaven i år tru?


Kan godt få ein sånnen til Jul 😀

3 thoughts on “Pretend like it’s the weekend, now

  1. Ah, sko ønska eg hadde klart den me unødvedige sie. Eg bur på facebook, bloglovin, å studiestede sine heimesie. Gaaaad. Miss school already…

  2. håh! onde menneske. ein grunn te at den skulle kastas ja! børn it! bare så d e sagt, trur målet for skribleriene e gift nå 😛 glede meg te jul og norge! klem

Legg att eit svar

