And it’s laughter that we’re making after all

Blogger visst bare om kjekke ting for tiå, men det er jo bare bra, eg like å dela gleden min. Fredagens julekveld med jentene var koselig, og eg hørre nesten konstant på julesangar for å komma i julestemning. Lørdagen fekk eg handla nesten alle gavane ferdig med Ruben i Stavanger før eg møtte Ingrid i Sandnes. Nøtteknekkeren var fantastisk, til tross for at det mesta var småjenter og ammatørar. Dagen hjalp vertfall på julestemningen! Søndag oppdaga eg at eg måtte se på ein del lekser til tentamen de neste vekene, men så kom Ruben bort og me pakka inn gaver og såg på ski (eg ser til vanlig ikkje på ski, men akk, eg har sett møje på tv som eg egentlig ikkje interessere meg for i det sista, eg øveleve 😉 )

Legg att eit svar

