ord for dagen

Underarmene mine er blå og såre. Det høres kanskje ut som om eg skada meg svært når me var på isen i sist gymtime, men der fra har eg blåmerker på kneet og albuen. Ja, eg såg isen på nært hold, men det var kjekkt. Armane er og på grunn av en gymtime, men denne gangen på grunn av volleyball. Læraren hadde muligens nettopp våre på kurs eller lignende, for han hadde flotte nye måtar for å forklare «bagger» og «finger»slag. For å slå baggerslag skulle en skjenke te, og ved fingerslag skulle me prise Herren. Wow, det må være den mest religiøse oppfordringen eg har opplevd på bryne VGS 😛
Nå sitter eg hos typen og hørre på ein diskusjon om kva tid det er greit å «oie» ved spill av FIFA 10.
Lørdag blir det frokost med prat med broremann som er heimom, kvadrat med min navnesøster og så på kino med typen, gøy gøy 🙂
God helg folkens

One thought on “ord for dagen

Legg att eit svar

