Please don’t take a picture

For en dag. Den startet egentlig veldig «to my liking» ved at jeg hadde fri første økt, og begynnte seint på skolen. Gikk rett til gymtime hvor vi spillte badmington og brodtennis! Jeg og Karoline rulte i tennis og jeg er overbevist om at dette må medbringes til england i sommer, gledje.
Men herfra fikk humøret en liten knekk, rart at gymtimen kan være kjekkere en andre ting i mitt liv, men jeg hadde kjøretime. Er ikke helt fornøyd med læreren min, men han er utrolig flink og jeg vet at hviss han blir fornøyd med meg, en gang, så kan jeg stole på at jeg blir en rimelig bra sjåfør. Problemet var bare at jeg gjorde så utrolig mye feil, forsto ikke hva han spurte meg om og var på nippet til å grine eller kjefte høylytt på mannen, noe som ikke hjalp på konsentrasjonen. Det ble en elendig kjøretime, og jeg orket ikke å spørre hvor langt jeg hadde igjen, som var planen, fordi jeg selv såg at det kan ta litt tid før jeg får kjøre selv… Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg føler meg dum som et brød etter kjøretimer. Hadde så lyst å fortelle denne mannen at jeg faktisk er ganske smart, og ikke er en av dem som gir deg et tomt blikk viss du spør megom mine meninger om politikk eller kjent litteratur, men akk.
Men herfra kan det bare gå oppover, Anette kommer på besøk i kveld og det blir pai, digg og film 🙂

Bilder fra tirsdag, BoB med Ingrid og Marianne. Marianne hadde godkjent grun til å ikke bli tatt bilde av

Nachos på en tirsdag

 Resten av BoB, absolutt en anbefalt serie!

 Herlige navnesøster i sin fine genser

Legg att eit svar

