a short summary

Jeg tok ingen bilder i Kristiansand, men jeg tolker det positivt. Vi var så oppslugt i å oppleve at vi glemte å ta opp kamera å knipse, vi nøt heller bare det som skjedde.
Kort fortalt var vi på fotballpub på fredag og såg United vinne. Min helt skåret, løv yah <3. Onsdagen var dedikert til shopping, og det ble litt nytt på oss begge.

Resten av min ferie har jeg brukt på jobb, hjemme og i andre folks stuer. I går var vi hos Oda, kjempekos med en liten knippe folk som kom godt overens. Nå slår min mor på triangelet, så middagen står for tur.

Jeg vil til Aberdeen å shoppe, england i en cottage og så til en fremtid som allerede er plalagt og trygg slik at jeg kan slippe bekymringer. Alt er forutbestemt, men hvorfor får vi ikke vite hva som er bestemt?

Legg att eit svar

