Lords of power

Jeg så den siste LOTR filmen i går, special edition såklart. Det er rart for jeg får alltid lyst på popcorn når jeg ser scenen der de flykter fra Dimholt, jaja. Heldigvis er det to discer, så det er mulighet for en rask micropop-pause.
Men jeg tenkte på en ting; Suaron la all sin styrke og makt i én liten ting, en liten ring, og om den lille ringen skulle bli ødelagt ville han dø. Her synes jeg Voldemort har tenkt litt lengre, ved å legge livskraften og makten sin i flere ting, slik at det blir vanskeligere å drepe ham. MEN det må jo sies, Sauron knuser nok Voldy! Og dette tror jeg er grunnen til at kampen mellom Twilight og Harry Potter ikke inkluderer The Lord of The Rings, den er i en klasse for seg selv rett og slett.

«I dreamed I saw a great wave, climbing over green lands and above the hills. I stood upon the brink. It was uppterly dark in the abyss before my feet.»
Mannen var jo en egen rase, tenk å drømme som dette.

Legg att eit svar

