@ Mezzanin

Dobbel latte i hånda og PCen på fanget. Til nå er vi 5 jenter som sitter å koser oss med lekser i sofaen på M44. Jeg fyller tiden min med skole og mennesker. Er ultrasosial og elsker det! Jeg tror det kan ha noe med været å gjøre, solen får meg til å ville finne på gøyale ting med de jeg er glad i hele tiden! Så i kveld er vi en gjeng som skal på kino, Kickass, det kan bli morsomt.
Jeg tok en spansk en på skolen her forleden, samkjørte norsk og engelsk litt. Vi hadde særemne i norsk og skulle lese bok, men det var det samme hvilket språk boken var skrevet på, så jeg leste Wuthering Heights på engelsk. I tillegg skulle vi i engelsken velge ut en bok å lese, så jeg spurte om jeg kunne lese Wuthering Heights 😉 Dermed trang jeg bare lese én bok, én gang. Så nå skal jeg bare se enda litt mer på boken, og forberede en samtale om denne til engelsktimen på torsdag.
Ha en god dag 🙂

One thought on “@ Mezzanin

Legg att eit svar

