Jeg haaaater måker

For en fin sang det er… Som nevnt skjer det meste på russebloggen nå, men noen småting skjer fortsatt utenom. Tentamen er snart slutt og i dag var jeg ute med en kompis for å feire det fine været. Vi kjøpte en is som seg hør og bør, og skulle sette oss på torget. Dere som er smarte har allerede forstått hva som kommer nå. Kompisen sa at vi måtte passe oss på måkene, og i det han snudde seg kom der en SPLÆTT rett i hodet mitt. Herrrrrrliiiiiiig. Ik, skrik, latter, rask gange til nermeste toalett, vann, papir, mer vann og så var det verste over. Jeg må selfølgelig rekne med at dette vil følge meg lenge nå, serlig siden det var tidenes beste «I told you so»

Legg att eit svar

