henger litt etter

Jeg henger litt etter her, men det som har skjedd av verdi i det siste var absolut Jærnåttå. Vi var en gjeng med flotte mennesker som samlet oss på torget i solen. Gradestokken viste 24*c og humøret var på topp! Først spillte Donkeyboy som var generellt gode. Nedturen var at verken jeg eller publikum hadde tilstrekkelig kjennskap til tekstene, så derfor tok det ikke helt av. De spillte i litt over en time, og gradene sank samtidig med solen. Det var venting i en time, men med den gjengen jeg var med, gikk tiden fort. I tillegg er det alltid gøy med people watching, selv om jeg kjenner jeg blir flau av damer på 40 som er berusa og ønsker de var 20 igjen, uffda…
SÅ kom Postgirobygget på scenen, og stemningen var skyhøy! (gikk ikke an å si at den var i taket siden vi var ute…) De spillte alle klassikerene sine, og folk sang med av full hals, det var skamgøy 😀

Nå er det kun få dager igjen av skolen + muntlig eksamen. Så skal jeg aldri gå på vgs igjen, JAAAAA!
Det blir herlig med ferie. Nå har vi bestillt flybiletter til england, sett på hoteller i Bergen for MUSE konsert, og jeg kikker på restplass etter en sydenferie for meg og min søster.

Denne jenta skal feires i helgen, det blir hyttetur med en gjeng jenter, gleder meg!
I dette øyeblikk hører jeg på: Do You Want To – Franz Ferdinand

Legg att eit svar

