nowadays

Jeg har pause fra lesingen på markedsføring og ledelse, må puste litt mellom alle tankene. Jeg har muntlig eksamen på mandag, og skal snakke om foretningsideen og vekststrategien til et fiktivt hotell, tror egentlig det kan gå greit.
I går var en god dag. Det var strålende vær, jeg laget god middag med storebror og var på stranna med venner og badet i havet. Sistnevnte var en relativt kjølig opplevelse, men det var koselig. Vi brukte reste av kvelden i en hage, lettere henslengt på en trampoline og i det grønne gresset. Jeg kjøpte såpebobler i går, det må være noe av det vakreste som finnes. Såpebobler som svever på varme luftstrømmer mot en klar blå himmel. Såpeboblene var forresten en feiring, fordi jeg besto oppkjøring i går, så nå er jeg fri som fuglen og kan ferdes hvor jeg vil, det føles vertfall slik…

Kilde

2 thoughts on “nowadays

Legg att eit svar

