ubeskrivelig

Wow, FOR en ferie! Englandsturen var en finfin miks av travelt byliv med masse shopping og avslappende dager på landet. I London overnattet vi på det norske KFUK-hjemmet som var mye finere enn forventet. Vi var til og med så heldige av vi fikk det eneste rommet med veranda utenfor vinduet. Tiden i London ble brukt til shopping for det meste, men vi fikk også sett The Phantom Of The Opera, løpt ned hele Reagent Street (meg i høye heler), skaffet oss kontakter og spist god mat. Marianne vil nok også at jeg skal nevne at jeg snubla i trappa på veg ned fra musikalen og havna på en mann med asiatisk bakgrunn (bedre kjent som japse). Det var ikke like dramatisk som hun forteller det, men morsomt var det i alle fall.
Jeg har allerede lagt ut noen bilder fra London på facebook, og senere kommer både bilder og innlegg fra vår cottage.Dette er de pene jentene jeg reiste med ute på vår flotte veranda

Og her er en smakebit fra resten av ferien

Legg att eit svar

