I’m in the garden

I går samlet jeg eg gjeng med folk i en stor hage for å, enda en gang, feire min bursdag. Det ble grilling, levende lys, chips, kald øl og svært god stemning. Vi ble sittende ute til det ble kalt og vi snek oss inn i en vennlig stue. Jeg liker at vi bare kan samle folk og kose oss sammen og jeg kommer til å savne det når jeg flytter. Jeg forstår svært godt at min bror er travel når han kommer hjem, for da vil han være med både familie og gamle venner på svært kort tid, vi er like sånn. Allerede er «åja, er du innom her?» en vandt kommentar i huset, jeg er alltid litt på farten.
Nå er det snart helg og jeg håper å få meg en tur på GladMaten med flere koselige mennesker, viss været holder seg.
Bilder kommer nok senere, når jeg får tilbake kameraet mitt fra der jeg la det fra meg…

Legg att eit svar

