High-pitched

Menneskers oppførsel slutter aldri å fasinere meg, og det er jeg veldig glad for. Nå i helgen traff jeg plutselig på en jente jeg har gått på skole med, men som jeg egentlig ikke kjenner godt eller har kontakt med. Det som ofte skjer når jenter med slike relasjoner møtes, og som også skjedde i mitt tilfelle, er at vi skrur stemmen opp to-tre hakk og snakker ubekvemt lyst. Det er rart, men det er bare sånn. Vi legger stemmen opp og tyter ut typiske høfflighetsfraser nesten uten å høre på responsen før vi avslutter med «kjekkt å se deg» og gir hverandre en meningsløs klem.
Det er ikke det at jeg ikke liker å møte folk jeg anser som perifere, men jeg skulle ønske jeg klarte å snakke normalt og avslappet til dem, det hadde blitt et mye mer ekte møte.

Jeg har gått til innkjøp av «Sigh No More» av Mumford and Sons og er absolutt fornøyd.

På skolen her en dag lærte vi at inntrykk – uttrykk = nedtrykk, så vet vi det.

Han kommer på besøk på torsdag 🙂

One thought on “High-pitched

Legg att eit svar

