Noe nytt?

Ja, i det siste har det rett og slett vert litt travelt å gå på bibelskoe. Vi har øvd mye på adventskonserter vi skal ha, og er allerede ferdige med én av dem. I tillegg til dette var det mitt internat som hadde ansvaret for miljøhelgen som var nå forrige helg, der vi hadde huspokalcup på dagtid og eldretreff/reunion på kvelden. Alt ble meget vellykket, men vi var enormt slitne når mandagen kom.
Nå nermer det seg advent og jeg begynner å bli klar. Har fått pakkekalende (annenhver dag) av mamma, og en liten kalender av Camilla, så jeg gleder meg til onsdag 🙂 Har også en plan om å lage en liten kalender til kjæresten som varer frem til jeg kommer hjem, så må få satt i gang med det snart. Julegrana står i «Hallen» på BiG og skal pyntes i morgen og snøen ligger allerede pent på bakken, yey!
I morgen har vi lite skole, og en gjeng av oss skal til Sørlandssenteret for å handle julegaver. Jeg tror det blir en del hjemmelagede ting i år (til en viss grad), det er så koselig å lage ting selv.
Jeg har til og med begynt å strikke! Har ingen ambisjoner om å strikke
avanserte ting, men er i gang på en lue som muligens kan bli brukende.

Jeg kommer hjem til jul 16.desember og gleder meg veldig til det, nå når jeg bor borte ser jeg hvor godt det er å komme hjem.

Legg att eit svar

