a ring, and I don’t mean on the phone

Så masse å gjøre! Tiden går med til masse øving på musikkgreier, organisering og ordning. Det er én konsert igjenn av adventskonsertene og den blir på torsdag. I helgen skal vi ha India-dag, for misjonsprosjektet, og på mandag er det musikkafé med amerikanske julesanger, glitter og stas. Jeg skal synge «Have yourself a marry little Christmas» og så er jeg med jentene som synger «Santa Baby». I dag arrangerer vi vask i de mange hjem, med inntekt til misjonsprosjektet, og når denne dagen er ferdig, kan jeg puste litt lettere ut.
I natt var jeg så stresset etter å ha sett arbeidslistene for julen at jeg ikke fikk såve. Jeg skal jobbe hver dag i jul men håper å kanskje få bort noen vakter. I natt måtte jeg ta med meg listen og sette meg ner for å skrive opp hva jeg kunne klemme inn før og etter vaktene de forskjellige dagene. Det er stress å få tid til familie, venner og kjæreste, men nå har jeg litt mer oversikt og klarer å roe meg ned litt mer.
Gavene for i år stresser jeg ikke så mye med, jeg gjør det enkelt og tror det kan bli koselig. En del er allerede i boks, men må nok skvise inn litt handling når jeg kommer hjem også.

Søskenbarnet Sunniva i dåpen hennes.

Legg att eit svar

