«julestri»

Jula er snart her og jeg har allerede vert hjemme noen dager. Tradisjonen tro jobber jeg hver dag og har enormt lite tid til så og si alt. Likevel får jeg brukt den lille tiden jeg har godt, og har så langt fått vert mye med venner jeg ikke har sett på lenge, kjæresten og familien. I dag storkoste jeg meg med handling på Fretex og NMS-Gjenbruk og fant fine ting til meg selv (bildeoppdateringer kommer) og fikk kjøpt de siste gavene i andre butikker. Jeg gleder meg til aften og dagene etter, meg soving lenge, familie, god mat og ingen jobb.
I tillegg driver jeg litt med fotografering «oldschool». Jeg har fått låne pappa sitt gamle analoge Nikomat kamera, og det er kjempegøy, selv om jeg har mye å lære enda.

Lønna for alt strevet vil heldigvis gå til et godt formål, Indiatur med skolen i Mars! Jeg gleder meg som en unge og ser frem til å reise med en god gjen (15stk) fra skolen 🙂

Legg att eit svar

