tilbake på BiG

Det har allerede gått to uker av nyåret på BiG, og snart skal vi ut å reise. I helgen var det miljøhelg, som ikke handler om kildesortering, men miljøet på skolen. Det var internat 1 sin tur til å arrangere, så det ble nattcupp på fredag, danceparty på lørdag og idrettsgalla på søndag. Egetling er de fleste på skole fortsatt ganske trøtte og ute av hakk, men det var veldig koselig med sosiale arrangement. I tillegg var kjæresten her, som gjør allt mye bedre 😉 Det var skikkelig koselig med besøk, og han begynner nesten å bli en del av gjengen på skolen.
På grunn av forskyvinger og forskjellig skal vi ha enda en miljøhelg nå til helgen, noe som kan bli ganske slitsomt. Forhåpentligvis blir det et rolig opplegg, jeg tror egentlig ikke noen er klar for enda en miljøhelg.
Ellers er det planlegging av Teamtjeneste som vi skal på 1. uka i februar, og så tur UT i verden i mars etter vinterferien. Vi har fått mer informasjon om turen til India, og jeg gleder meg enormt! Det blir ikke en turist, bade og soleferie, men det blir en opplevelsesrik tur der vi får se mye av landet, serlig skyggesiden, og Guds verk der.
Jeg er endelig ferdig med en lang sykeperiode, influensa slo meg hardt. Desverre har romveninnen min også blitt syk, så jeg håper detsnart gir seg helg hos begge sånn at vi kan få sove godt igjenn begge to.
Jeg har fått en fin hjemmestrikket Mariusgenser av min søster i posten, som kan holde meg varm, glede 😀

Legg att eit svar

