Thank You, Stars

Den første uken i Oslo er omme og jeg er full av inntrykk og erfaringer. Meg og Hanne kom for sent til første skoledag, men det gjorde heldigvis ingenting. Jeg har senere lært meg både trikke og bussrutene som fører meg hjem og til HIOA uten problemer. Jeg har også kjøpt meg ny PC, en liten Samsung Notebook 13″, snedden og fin. Fadderopplegget har vært fint, jeg elsker at vi har brukt mye tid ute, med grilling og kos på Santanshaugen og utekonsert på Campus. Det har vært fint vær i det siste, og da er Oslo veldig koselig, i motsetning til pøsregnet i dag.
I dag tok jeg meg en skikkelig avslappningsdag, vaskel litt i leiligheten, laget middag og dillet med PCen. Jeg gleder meg til jeg får en vanlig hverdag og blir kjent med byen. Jeg har ordnet meg en kontakt jeg kan kjøpe en bok av brukt, og håper på flere slike, det er dyrt med nye fagbøker!
Ellers gleder jeg meg til helgen da jeg får besøk av Ingrid og vi skal på Chateau Neuf for å se West Side Story på lørdag!

Jeg satte de analoge bildene mine fra film#1 inn i en album i dag, nå gleder jeg meg til å fremkalle film#2.
Vi har dype vinduskarmer med god plass til fine lys og pynt.

Legg att eit svar

