Små gleder og avledninger

Jeg har en pause fra lesing på biblioteket på skolen, det er skikkelig tungt å lese bedriftsøkonomi så etter godt over to timer måtte jeg spise litt. Problemet er at jeg spiser så fort, men da sjekket jeg litt blogger i tillegg. Jeg fat et bilde på en av topp-motebloggene som passet så fint til helgen jeg nettopp hadde.Kjæresten startet på Ringeriket i går og jeg var veldig spent på hvordan førsteintrykket var så jeg sente en melling. Jeg presiserte at jeg ikke ville forstyrre viss han holdt på å sosialisere, så jeg sa han kunne ringe meg en annen dag, men fine kjæresten ringte kort tid etter og snakket noen få minutter med meg før han skulle ut på noe med folk fra skolen. Fine fine mannen.

One thought on “Små gleder og avledninger

Legg att eit svar

