Litt om dagene

Ser nå at tittelen på det forrige innlegget ligner litt på reklamer for chatte og flørtesteder, haha, nåvell.
Dagene blir mørkere i Oslo og høstkulden kommer snikende, men da er det ekstra koselig med levende lys og en kopp varm te. Likevell skinner solen gjennom noen ganger, og i går var det vakkert i noen timer, spesiellt på kvelden før den gikk ned, nydelig lys. Etter solen hadde gått ned kom Julian på besøk og vi koste oss med stor kveldsmat, levende lys og te, akkurat slik det skal være. Vi pratet lenge og løst og fast, så på komikere og kompenserte for at vi ikke egentlig hadde spist middag, jeg er glad jeg satte frem litt ekstra mat. Det er alltid herlig å komme til et bord av overflod, det er en god men litt sjelden følelse når man er student.
Jeg føler kulden snart tar taket på meg, er litt uggen men ikke riktig syk enda. Heldigvis kan jeg glede meg til helgen, da skal jeg til Hønefoss og være fra fredag til mandag. Jeg kan snike meg tilbake til det livet og den tilstanden jeg savner så sårt, selv om det ikke er helt de samme folkene. Det er rart og komme fra folkehøyskole til storby, men jeg tror jeg snart kan venne meg til det og se de gode sidene ved dette livet.
Nå har jeg egentlig ikke så lyst til å ha samfunnsøkonomi og snakke om monopolisering, men jeg har da stått opp og komt meg hit, så jeg kommer til å sitte der og høre på, det er jo lærerikt og greier…

Jeg gleder meg så til jul for tiden, ikke fordi jeg gleder meg til gaver, ferie og at jeg er ferdig med BedØk, alt det er fint, men det jeg gleder meg mest til er reisen. Familien har bestemt at i år skal vi feire jul og nyttår på Madagaskar alle fem, det passet så fint siden både søster og bror skulle dit, så nå blir det to ukers tur til afrika til jul, klarer ikke å vente!!! Jeg hører Rossy, gassisk musikk fra tidlig 90taller, og mimrer så godt jeg kan. For min del gjør det ingenting at jeg går glipp at snø og kulde her i Norge, jul i 30*c gjør meg ingenting.

Legg att eit svar

