Helg i Hønefoss

Jeg har hatt en super langhelg i Hønefoss meg kjæresten på Ringeriket. Det var kjempekoselig å komme tilbake til folkehøyskolelivet, men fine folk og avslappet stemning. Kort oppsummert ble det underholdningskveld, byliv, mat, søvn og film + masse sosialt. Helt perfekt! Jeg kom godt overens med vennene til kjæresten og kunne slappe godt av der. Selv om jeg hadde med kamera ble det ikke serlig mange bilder, det var fortsatt litt fersk alt sammen så det ble litt unaturlig å ta opp et kamera og posere anstrengt.
 To barske karer med skjegg.
Jeg måtte vente 50min på toget pga forsinkelser. Heldigvis hadde jeg boken «Rødt Hår» som jeg kjøpte på loppemarked sist helg, den er fantastisk.
På toget fikk jeg en plass jeg har suttet på før. Dette monsteret på vinduet har jeg fundert over en gang jeg reiste med tog fra Bryne til Stavanger, det ligner litt på en flaggermus uten viner eller noe slikt. Jeg likte at jeg tilfeldigvis nå fikk tildelt denne plassen på Bergensbanen og kunne fundere enda litt mer over flekken på vinduet.

Legg att eit svar

