Sjokolade gjør alt bedre

For noen minutter siden fikk jeg nettop vite at det blir 5 uker til neste gang meg og kjæresten ser hverandre. Det er ingen sin feil, det bare ble sån pga reiser, skole og jobb. Jeg ble nokså lei når jeg fikk telefonen fra kjæresten, men måtte raskt inn til forelesningen igjen. Bare få minutter senere kom læreren med masse sjokolade, M&M og Nonstop og delte rundt til hele klassen, supert! Jeg tok et bilde av snopet på pulten og sendte til mamma, der jeg skrev at gode studenter på høyskolen får sjokolade. Til svar fikk jeg «også kalt «nonstop-pedagogikk»!

Jeg digger familiehumoren, den og litt sjokolade reddet dagen min.

Legg att eit svar

