Lese lekser og instagram

Nå er jeg ferdig med eksamen i bedriftsøkonomi, og er jeg heldig trenger jeg ikke åpe den boken igjen. Jeg skal selge den og tjene penger som jeg skal bruke på kokosboller og smoothie.
I går pyntet jeg i leiligheten med det lille vi har av julepynt, det ble ganske koselig. Så hørte jeg julemusikk og såg på The Mentalist før jeg gikk på kor og ble sliten og trøtt og nesten sovnet på badet før jeg rakk frem til sengen.
Jeg har vert i en boble av bed.øk så lenge nå at jeg ble forvirret over når de andre eksamenene mine var, og innser nå at den neste er på mandag, den siste på fredag. Så i helgen må jeg lese om psykologi i organisasjoner hver dag utenom når jeg er på jobb noen timer på lørdagen. Heldigvis er ikke dette et fag det du setter to streker under svaret, du kan tolke, vinkle og skrive svada, det er fint.
Jeg gleder meg helt enormt til å komme hjem å kunne sove lenge og bare slappe av, og så gleder jeg meg enda mer til å reise til Madagaskar, det er ikke lenge til nå.

Jeg har fått appen Instagram på telefonen min, så her er litt julepynt instagramstyle.


Brunch på Baker Hansen St.Haugen sist søndag. Dumme damen bak disken spurte om jeg skulle ha to kopper kaffi. Jeg hadde lyst å skrike «NEI, JEG ER HER ALEEEENE OG HAR TENKT Å SPISE TO TING HELT SELV!» Men gjorde såklart ikke det, og lo heller ved tankten på om jeg hadde sagt det, det kunne blitt morsomt, og litt flaut.

Hanne har en fin penn hun kan skrive på glass med, så på onsdag når Lene hadde eksamen sto det: «Lykke til Lenemor – dette fikser du!» på speilet på badet, og neste dag sto det til meg «Rock that XL like there is no tomorrow – Du er flink Ingrid <3»
Koselige og søte Hanne som ikke vet at det heter Excel, men det er greit.

One thought on “Lese lekser og instagram

  1. Så koselig det var blitt med julepynt! Kjekk app den der instagrammen 🙂 Lykke til masse masse med dei neste to eksamenane!
    No har eg og oppdatert min blogg, der må du gjerne lese! Og kommentere, med juleideer osv om du vil. Glad i deg, snakkes snart!! klem

Legg att eit svar

