enormt lite motivasjon

Jeg er så lei av å lese til eksamen! Men jeg er ikke ferdig ennå, er ikke helt trygg på stoffet til i morgen å må lese enda mer før jeg kan stavre meg hjem, det er snø og glatt ute nå, egentlig ganske koselig, men ikke så kult i bratte bakker.
Jeg står opp før sola, derfor er det så mørkt…

Men så langt har jeg klart å komme meg heskinnet frem og tilbake, merker jeg stivner litt til når jeg blir redd for å falle, men har ungått det så langt. På den andre siden klarte jeg å falle innendørs i går. Da jeg hadde kommet meg inn på skolen og var på veg til lesesalen var sikkert skoene mine bløte og glatte og jeg sklei. Jeg prøvte febrilsk å få tak i noe å støtte meg på, men endte med å ta tak i et dørhåndtak som selvsagt bøyde seg slik dørhåndtak gjør. Jeg åpnet ikke døren, men falt heller med pannen først inn mot en glassvegg til grupperommet som døren førte til. Jeg skremte vettet av de som satt der inne og ropte unskyld veldig høyt før jeg gikk. Flaut.

Nå har jeg en pause fra lesingen og ser på blogger som denne og melder meg på giveaways og andre fine ting. Alltid gøy å vinne kjekke ting, som f.eks. pakken fra Monique Lund sin blogg.

Legg att eit svar

