Venner og familie

Pappa har en kvote på hvor mange ganger han kan si at det er godt å ha meg hjemme, 10 ganger kan han si det denne uken, nå har han 3 igjen. Men jeg sier at han kan starte på nytt når vi reiser, så kan han si at det er gøy å ha meg med på tur 😉
Storebror senner «ånnas dikt» på sms fra Afrika bare for han er en god storebror og vekker meg selv om jeg burde vert våken for lenge siden; «Ingrid du er tøff og kul, nå er det snart Jul».

Kule gutter fra Klepp kom innom meg i går kveld og jeg kommer nok til å ta turen til dem i kveld, det er så godt at andre også har komt hjem fra ferie nå. I tillegg skal jeg til Klepp for å treffe veninner fra BiG som bor der men studerer i Stavanger, de reiser snart tilbake til Sørlandet der de kommer fra, men heldigvis rakk vi å få treffe hverandre.

Guttene tok med seg god sjokolade til meg

 

 

Legg att eit svar

