50mm

Jeg har investert i nytt objektiv til kameraet mitt, 50mm, endelig! Ellers har dagen gått med på å gjøre ærender, handle inn masse mat til leiligheten slik at vi kan ha ting klart i skapene, etterfulgt av en tur på trening. Nå lager Hanne god kylling og jeg gleder meg til å sitte mett i sofaen med PC på fanget.
Jeg tror på sommeren, og har kjøpt en fin topp med polkadotter
 Siden polkadotter er min nye favoritt kjøpte jeg noen klemmer også, de passer fint på flosshatten min
Ehe, miljøbevisst og de…

Legg att eit svar

