bildedryss fra helgen

På torsdag fikk jeg gjort noen ærend, og så stakk jeg innom Kaffebrenneriet og spise Pain au Chocolat til lunsj og savnet Madagaskar, for der spiste vi det nesten hver dag.

jeg fikk byttet en julegave og fant dette smykket.

På fredag måtte jeg ta en vakt på jobb grunnet sykdom før jeg satte meg på bussen og tok en tur til Grimstad i fin solnedgang.

På BiG hadde de stort opplegg med misjonshelg, der de blant annet hadde laget en «Israelsk torg-gate» og jeg fikk pusset skoene mine.Så ble det selvsagt Happy Time (kebab), sosialt, fotballkamp, film og alt det som hører til. Jeg prøvde meg frem og fikk noen litt uklare bilder, men det var koselig likevel. Nå er jeg tilbake i leiligheten og får sjekket praktiske ting som å kjøpe pensumbøker og avtale time med rådgiver. Jeg er så spent på hva jeg skal gjøre til neste år, for øyeblikket aner jeg ikke…

One thought on “bildedryss fra helgen

Legg att eit svar

