London calling

Jeg har hatt noen helt fantastiske dager i London sammen med Marianne og Ingrid! Jeg skriver ikke en hel utredning om hver dag, men viser heller bilder og skriver i korte trekk om det vi har opplevd. De første dagene shoppet vi masse og gikk til vi ble trøtte og sov på KFUK-hjemmet i Holland Park. Vi spiste pannekaker til frokost på Breakfast Club, burger til middag på Byron, Sushi og Japansk på Wasabi og Wagamama og masse annen god mat gjennom hele oppholdet. I London gikk vi ut på en klubb som heter Heaven og storkoste oss med svære lokaler og fancy lysshow. Så tok vi toget 30min ut til Greenwich hvor Ingrid bor, klemte oss inn på det bittelille rommet hennes og hvilte ut der. Vi tok en dagstur til Brighton og kjøpte fine vintage ting og så i vakre utstillingsvinduer. Så traff vi venner av Ingrid på skolen og ble oppe til 05.48. Dagen etter ble det felles pannekakefrokost med nutella, krem, banan, sirup og alt annet godt en kan ha på pannekaker.
Det siste bildet var mitt løfte til Ingrid om å komme tilbake.
Jeg legger nok ut en post om Brighton senere, for der var det veldig mye fint å se. Men nå er klokken 02.00 og jeg gleder meg enormt til å sove.

One thought on “London calling

Legg att eit svar

