En bart på såret

Helgen i Bergen var kjempekoselig og som alltid når jeg reiser skulle jeg ønske jeg kunne vert der lengre. Da jeg kom tilbake til Oslo i går gledet deg meg å se at snøen var smeltet og det bare var noen få isklumper igjen på diverse fortau og midtrabatter. Gleden forsvant da jeg i morges våknet til lavende snø som ikke ville gi seg, og som dekket alt som melis på fastelavns boller.
Jeg tok bare med meg det analoge kameraet til Bergen, så jeg velger derfor å sprite opp innlegget med bilder av noen plaster jeg fikk av Ingrid til jul, de overgår Disney-plaster, jeg lover. En fin trøst om man skader seg.

Legg att eit svar

