03.03.2012

Uka har gått fort med skole og vanlige ting inkludert en vellykket fremføring i Ledelse på fredag. Jeg har brukt tid med mennesker jeg liker og kost meg med det.  Jeg valgte å ta en rolig kveld etter jobb i dag, herlig å være helt alene i leiligheten, legge meg når det passer og sove til jeg våkner i morgen. Neste uke er heller ikke noe spesiell og jeg liker egentlig hverdager godt, rutiner kan være greit. Til helgen blir det likevel litt spenning med teater på fredag, jobb og «vinterbord» med kolleger på lørdag i tillegg til personalmøte på søndag. Våren nærmer seg og jeg ser veldig frem til dager der en ikke trenger ytterjakke, kan sitte på balkongen å spise frokost og lese bøker i parken.

Legg att eit svar

