Kaizers

Jeg skrev tidligere at uken ikke var særlig spennende, men da glemte jeg helt at jeg på onsdag var på Kaizers Orchestra konsert. Jeg hadde egentlig tenkt å få tak i billett til fredagen, men uten særlig hell. Så på onsdags kveld ringte en veninne fra klassen meg 19.15, og spurte om jeg ville bli med på konsert, dørene åpnet 20.00. Jeg kastet meg rundt, tok på meg sko og jakke og var i sentrum 19.30. Vi fikk supergode plasser på Sentrum Scene, og en kjempebra konsert! Tok noen blurry bilder med mobilen, som ikke har blits en gang, så de ble ikke noe bra, men fungerer fint til minnet. Det ble en super hverdagskveld og eg kjempeopplevelse fordi salen ikke er alt for stor og du får en litt intimkonsert-følelse.
Fin onsdagskveld.

Legg att eit svar

