røde lepper

Helgen var innholdsrik og fin, men slitsom til tider. Nå har jeg hatt en bra søndag med fint vær, et bra personalmøte, god middag og møte på Storsalen. Håper igjen på vår, men plutselig snør det nok en gang i Oslo, så jeg tror jeg skal holde forventningene lave en liten stund til.
Det er mye å finne utav for tiden, jeg som trodde jeg var så sikker på alt, nå vet jeg ikke helt. Men én ting vet jeg helt sikkert, jeg kan ha på rød leppestift når jeg vil, uten å bekymre meg for at den skal komme i veien for noe, for det er slikt som single jenter kan.
Leppestiften min heter forresten Mischief, perfekt navn.

 

Legg att eit svar

