Påske på hytta

Nå har jeg, mamma og pappa hatt en helt utrolig lat dag på hytta. De gamle har sovnet på sofaen to ganger, vi har lest litt bok og pappa har sett på bilsport. Været er veldig utilregnelig, men nå lysner det litt opp igjen etter utallige bøyer med snø og regn. Håper på mer aktivitet i morgen, så skal vil til Bergen en tur til på tirsdagen. Vi skal være her helt til torsdag (litt lenge etter min mening, men men), og får de to siste dagene sammen med storebror, bestemor og noen tanter, onkler og søskenbarn. Jeg pakket nok litt opptimistisk, for i Oslo har det vert veldig fint vær i det siste, men jeg overlever nok, må bare ta lag på lag. Har også med meg treningsklær, så får vi se om jeg får til en joggetur mellom boklesing og godtespising. Gleder meg til å være litt hjemme og treffe venner de siste dagene av ferien, det blir godt å bare slappe av sammen med gamle kjente.

Legg att eit svar

