Resten av ferien

Vi reiste hjem med stappfull bil etter frokost på torsdagen. Jeg har benyttet dagene godt, vært sosial med venner på kveldene og brukt litt tid med familien på dagtid. Det er fortsatt noen jeg kunne tenke meg å bruke mer tid sammen med, men jeg kan nok ikke få tid til alt. Det er herlig med ferie, og på en måte kunne dette godt vart litt lenger, men så er det da ikke så lenge til jeg er ferdig på skolen og får skikkelig lang sommerferie! Jeg drasser med meg kamera men tar ikke så mange bilder, i tillegg har jeg glemt ledningen så jeg får ikke lagt dem inn enda.
Det blir greit å komme tilbake til Oslo igjen også, få en god rutine på lesing og skole, og bare bli ferdig. Nå har jeg egentlig bestemt meg for at jeg vil søke Bachelor i Administrasjon og Ledelse til neste år, så da satser jeg på å bli værende i Oslo videre. Det blir spennende med flytting og nye studier, og så kommer det flere fine folk til byen, så det blir gøy.

Legg att eit svar

