Snart ferie nå

I dag er min siste lesedag før ferien, i morgen er det eksamen frem til kl.14, så har jeg fri. Været i Oslo er nydelig for tiden, kjempevarmt og fantastisk deilig! I dag kom Sara på besøk, vi steikte vafler på balkongen og leste jus, før vi gikk og kjøpte kinamat og sushi som vi spiste i parken. Så leste vi enda mer jus og nå er vi klare, nesten. Det er vanskelig å fokusere når du føler du lever i syden og egentlig bare vil spise is og sole deg. Men snart er det over, og så kan jeg sole meg masse.
Til helgen reiser jeg og to venninner til Grimstad for å gjøre akkurat det. Sole oss, spise is, være med fine venner og slappe av, masse. Jeg gleder meg så enormt til ferie nå!

Jeg hadde tenkt å sette inn bilder her tatt 17.mai med mobiltelefonen min, men den vil ikke samarbeide med PC’en, så da ble det ikke slik.

Legg att eit svar

