Hjemme en tur

Etter en lang togtur ankom jeg endelig Bryne i går kveld. Jeg har aldri tenkt på det før, men denne byen er kjempeliten, og alle bygningene her er veldig lave… Uansett. I dag hentet jeg min nye iPhone på posten, nå gleder jeg meg til jeg får alt til  fungere med nytt abonnement og greier.
Det er fint å være tilbake på det gamle rommet mitt, spise felles middag og snakke masse masse med foreldrene mine. Vi er en snakkefamilie, vi snakker enormt, kanskje unormalt mye, men jeg liker det.
I kveld blir det motorsykkeltur med pappa, og kanskje noe sosialt med venner etterpå. Jeg må innrømme at jeg er født eksosrype, det ligger i blodet, så kanskje blir det sykkellappen på meg en dag?

Legg att eit svar

