Blogger i Oslo

Som en ekte blogger sitter jeg klar i treningsklær og drikker morgenkaffen min mens jeg oppdaterer meg på mine favoritt-blogger. Jeg er tilbake i Oslo for å jobbe litt og flytte inn i den nye leiligheten. I dag er det ingen jobb, men det er nok å gjøre av rydding og vasking, dessuten overtar jeg nøklene til den nye leiligheten og da kan jeg flytte over litt ting. Jeg tenker å flytte noen ting via bussen, så kommer onkel på søndag og hjelper meg med å flytte seng og store esker. Det er rart hvor enormt mange ting en faktisk har. Så må jeg ta med alt av felles-greier i tillegg, og så noen av tingene de andre har glemt. Jeg gleder meg til å bli ferdig.
På vei tilbake fra Bryne fikk jeg med meg en bag med kjøkkenutstyr som vi trenger til den nye leiligheten. Det var tungt og baggen er gammel, så når vi måtte bytte mellom tog og buss i Drammen, røyk den ene stroppen, supert. Jeg kom meg hjem, men blir alltid litt irritert når jeg må bære tunge ting som er vanskelige å bære. I tillegg var det en sur, dum dame som slang baggen ut av bagasjerommet på bussen, noe som førte til at en fin, helt ubrukt ildfast form ble knust, jeg hadde mest lyst å skjelle henne ut, men innså at det ikke ville ha noe for seg.
Toget var emo fordi det ikke fikk kjøre helt inn til Oslo S…
 Død over baggen

Forresten helt ok med godt kamera på mobilen!

Legg att eit svar

