Eksameneksamen

Leg har omorganisert rommet mitt (ombulert som jeg sa da jeg var liten), så nå får jeg bedre lys på pulten min. Jeg leser mye hjemme, hører om køer og venting på plass på lesesalene, så jeg holder meg her så lenge. Jeg gleder meg til å bli ferdig.
I går fikk jeg et fint avbrekk med koselig besøk hos unkel og tante som har fått nummer 4, hun er to uker gammel nå, så liten! Det ble en sein kveld, men det var verdt det. Nå hører jeg gassisk musikk og drømmer om å reise, vi har snakket litt om ferietur med jentene til sommeren, så får vi se hva det blir til.

20121122-163437.jpg

20121122-163524.jpg

20121122-163630.jpg
Bilder av avskjedsmiddag med Ingrid på The Nighthawk Diner, mmm. Og så et bilde fra trikken, street art

Legg att eit svar

