Dagligliv

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, det er aller mest fordi de siste ukene har vert veldig ordinære og lite spennende. Her er noen bilder fra mobilen da:

20130219-215759.jpg
Jeg har lest ferdig The Great Gatzby, og er veldig fornøyd. Ingrid hadde til og med skrevet i den til meg, fine julegaven.

20130219-220011.jpg
Jeg var på «vinterbord» med kollegene her forleden, på Grilleriet. Det var enormt god mat, treretters med and til hovedrett og greier!

I tillegg var jeg med på Kjærlighetsfesten i Storsalen. Det er en stor fest der vi går sammen og lager tre-retters middag til uteliggere, rusmisbrukere og andre som kunne trenge det. Jeg var med på teamet som laget maten, det ble mat til ca.200 stk! En veldig fin opplevelse, med nydelig pyntet sal, musikk og 140 pynta frivillige på valentinsdagen, en fin måte å bruke en slik dag på.

Legg att eit svar

