Foreldre ass

Jeg er så takknemlig for at jeg har et godt forhold til mine foreldre. Noen vil kanskje kalle det utopisk, men det er ingen jeg kan være så ærlig og åpen med som dem. De spør de rette spørsmålene og sier de rette tingene, så blir det mye gråt og mye visdom utav det.
I tillegg er jeg takknemlig for at jeg har en Gud som har en plan for livet mitt, og at hans plan er mye større og bedre enn den jeg selv legger. Selv om jeg er en ivrig planlegger og ikke liker når ting ikke går som jeg hadde tenkt, tror jeg Gud har en større tanke bak det hele. Det blir spennende å se hva planen Hans innebærer.

Legg att eit svar

