De siste dagene

Jeg har forsvunnet ned i formler om etterspørselselastisitet og teorier om lederstiler, men nå er jeg ferdig med to av tre eksamener. Jeg leser på den siste nå, exfac for SV, som jeg har eksamen i på onsdag neste uke. Aller helst vil jeg ha ferie, lese vanlige bøker, sove lenge og sole meg. Sistnevnte aktivitet er heldigvis lite fristende i dette været.
Nå veksler jeg på lesing på integrasjonsperspektivet til Durkheim og Natt og Dag sin guide til Oslo. I tillegg vil jeg heller se klipp av Sheldon Cooper som sier «I’m Batman» ti ganger til, men jeg må komme meg videre til interaksjonsperspektivet.

20130515-140659.jpg
I går hadde vi heldigvis en liten feiring av feirdig eksamen, med pils i sola. Så kom Vilde med jordbær og krem på boks og selv om vi måtte ha tepper var det ikke for kaldt.

Legg att eit svar

