Oslo-Bergen-Bryne

Etter å ha brukt masse tid i park i Oslo, tok jeg og alle turistene tog til Bergen. Der møtte jeg Maria som nettopp var blitt ferdig med eksamen, og vi feiret med langhelg i solen. Vi var selvsagt litt i park, grillet i hagen, gikk tur på Ulriken, var med bestemor, gikk på kino og var lenge oppe.

006 014 019 020 035 039 042 055 057 060På fergen var jeg supernorsk, med brunost på nista som var pakket i matpapir med Flåklypa tidene på.
Jeg traff også Anette i Bergen, vi spiste jordbær i senga sammen med kaninen hennes.
025 026 031Så traff jeg Oda i dag og ble solbrent på venstre siden av fjeset…
065

Legg att eit svar

