Back again

I dag varmet jeg rundstykker og kokte kaffi, en ordentlig søndagsfrokost til bare meg. I tillegg hørte jeg ferdig lydboken av Black Coffee – Agatha Christie og Poirot, og nå er jeg helt hekta på lydbok igjen. Vi hørte alltid på det i bilen på ferie da vi var små. Først barnebøker og så krim.

20130616-130117.jpg

I morgen bærer det avsted til Oslo og jeg har allerede planlagt store deler av uken. Jeg er velsignet med gode guttevenner og har så langt planer med Jørgen, Julian, Magnus, Erling, Steinar og Halvard med familie. To av dem er jeg i slekt med, men uansett. Det er herlige planer om grilling i park og turer på kafé, det skal bli deilig med litt storbyferie.

20130616-125654.jpg

Ellers driver jeg stadig med små forberedelser til India, nå tror jeg at alt snart er på plass. Vi håper på tilgang til nett, i alle fall når vi er i Kalkutta siste delen av turen. Da får jeg kanskje oppdatert litt her, men bilder kommer nok senere. Det er bra jeg legger planer for neste uke, hvis ikke hadde tiden gått alt for sakte!

Legg att eit svar

