Liten oppdatering

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men det skjer ikke så enormt mye spennende for tiden. Jeg går på skolen, er med venner, trener litt og ser på White Collar innimellom.
Her om dagen var jeg og noen venner på kulturkveld i universitetsaulaen og hørte tre flotte kor, det var veldig fint.
Det var i Jussbygningen som nylig er restaurert, med lysekroner og allslags.

20130917-074007.jpg

20130917-074059.jpg

20130917-074147.jpg

Forhåpentligvis blir jeg flinkere til å ta med kameraet mitt og bruke det i høst.
Jeg prøver å finne utav mulighetene mine når det gjelder utenlandsopphåld neste høst. For å få det i orden må jeg finne riktige fag som gjør at jeg får en fordypning i bacheloren. Det gjør alt litt vanskeligere, men jeg tror nok det skal kunne gå. Nå har jeg en frokostavtale med en klassekamerat, håper det kan bli en ny trend.

Legg att eit svar

