Litt av alt

Høsten i Oslo varer lenge, og det er jeg glad for. Det veksler mellom sol og litt regn, og temperaturen er 7-8*c. Høstfargene er flotte og solen gir nydelig lys.

For tiden skjer det mye med koret jeg går i, vi hadde blant annet konsert på søndag som gikk veldig bra. I tillegg er det blitt kultur for å invitere folk hjem og bli kjent på fritiden, noe jeg liker veldig godt. Vi har startet å øve på fine julesanger til julekonsert, det tror jeg kan bli veldig fint. Heldigvis er det ikke helt tradisjonelle sanger, så stemningen kommer ikke snikende helt enda.
Nå har jeg bestemt meg for å prøve å strikke en «hals», først til meg selv, så kanskje til gaver om de blir fine nok. Alle rundt meg strikker jo, så jeg får låne pinner og gode råd. I tillegg er det så koselig å kunne sitte å prate sammen mens en strikker og drikker te, det er liksom den ultimate høst-aktivitet.
Jeg kikka litt på bilder jeg har tatt med mobilen i det siste, her er et lite utvalg:

20131030-142900.jpg

Blindern har starta med komplimentskaffe, som er så fint!20131030-142915.jpg

Et hus dekket av eføy på Frogner.20131030-142930.jpg

20131030-142944.jpg

Litt ytre motivasjon mens vi jobber med oppgaver i juss, et vanskelig fag egentlig. Jeg gruer meg til eksamen, aller helst vil jeg bare ha juleferie nå, men det er fortsatt en god stund til det.

I kveld skal jeg og storebror på middagsbesøk og bursdagsselskap til søskenbarnet mitt som blir 1år. Det er koselig å ha familie i nærheten, og ekstra koselig når en blir invitert til barnebursdag!

Legg att eit svar

