Retreat, liksom

På fredag satte jeg meg på et fly og tok turen hjem til verdens beste hjemsted. Jeg fikk bestille hvilken mat jeg ville ha hver dag, og brukte tiden på å sove, lese bok og drikke kaffe med foreldre og tanter. Det var helt nydelig å komme seg hjem litt, få puste ut og lade opp. Oslo er spennende og gøy, men av og til litt slitsom, da er det fint å kunne trekke seg litt tilbake. 002 Det var solstråler i alle rom på søndagen, og vi smilte ekstra bredt.004 007 Etter en lang frokost satte vi oss i bilen og kjørte til en strand. Det var frisk vind og deilig vær.013Disse to ❤

 

Nå er jeg tilbake i hovedstaden og i gang med en ny uke. Jeg føler meg klar til å ta fatt på travle dager, og har overskudd til et sosialt liv utenom all skole og jobb. Vi trenger alle å ta en retreat en gang i blant.

Legg att eit svar

