Sommeraktiviteter

Jeg er tilbake i «full jobb» på Rådhuset i nabokommunen, og trives med det. Nå i fellesferien er det svært rolig, og jeg får en myk start, selv om det er tungt å måtte stå opp 06.20. Været har vert varierende, men på de fine dagene har jeg drevet med ordentlige sommeraktiviteter.
003 Jeg og Jørgen var på stranda, der vi spiste boller og drakk kaffe. Vi kan det å kose oss…007 014Damene dro til Melsvatnet for å bade, det var deilig!
016 017Jeg har også klart å grille alle dager det har vert sol, blitt litt solbrent og planlagt minst en tur (plutselig blir det hopp-på til syden!)

Legg att eit svar

