To i en

Her kommer litt bilder fra to fine ting som har skjedd denne uka. Først fra en plutselig-tapas-kveld hos Marianne, med god mat, en fin hund og deilig kveldssol. Så kommer noen bilder fra bursdagsfeiringen som vi hadde her i huset i dag. Jeg blir 23 i morgen, men har planer om å reise på tur, så da tok vi en litt tidlig feiring med pølser på grillen, fine damer på besøk og ballonger til pynt.
002

003

004

005

007

009

013

018

019

020Jeg og Camilla har bursdag samme dagen, så hun var selvfølgelig invitert. Vi tenker å slenge oss i bilen rett etter jobb for å kjøre til en hytte og gå tur der i helga. Om været blir skikkelig ille kan det hende vi reiser hjem på lørdagen, men det får vi ta som det kommer. Det er rart å bli ett år eldre, men egentlig føles ingenting annerledes. Jeg er ett år nærmere å bli ferdig med bachelor, ett år nærmere et mulig  utenlandsopphold, og ett år nærmere master. Men det er lite som endrer seg denne høsten. Det er nye fag men samme skolen, søster kommer til byen, jeg fortsetter i koret, og jeg blir boende der jeg er. Likevel blir det fint med en ny start, alt føles så friskt på høsten, med ny giv og nytt mot jobber jeg for å bli bedre.

 

Legg att eit svar

