Småting

Dagene går og nå er det bare én uke igjen med jobb her før jeg reiser til Oslo. Jeg gleder meg til å komme tilbake til leiligheten, og få komme meg på plass i nye/gamle rutiner. Men jeg gleder meg også over fine ting som skjer her hjemme. Her er noen snapshots fra ting som har skjedd, som jeg må huske å glede meg over. De små tingene altså.

002En nachos-kveld med gode venner

003Sandnes som hadde pyntet byen med sykler til ære for Blink-festivalen

004Og mamma som nyter lapper i det fine været på en lørdag

007

 

Den dagen vi fikk spontanbesøk og disket opp med bakverk og kaffe i hagen008og pappa kjøpte is fra isbilen!

2014-08-02 16.48.01

Jeg og søster som måtte kjøle oss ned med is-te og is-kaffe etter en rusletur på byen
2014-08-02 17.43.47Og en nydelig himmel over huset vårt en kveld

Legg att eit svar

