Bildeoppdatering fra den siste tiden

Plutselig hadde det gått to måneder siden jeg blogget sist, tiden går så fort! Livet siden sist har handlet mest om skole, jobb, venner og de vanlige hverdagene. Likevel er det jo de små øyeblikkene som gjør hverdager spesielle, så her er et blikk på februar og mars gjennom telefonen min.

2015-01-12 11.05.02

Jeg avsluttet januar med en frisørtime på T35, som alltid er en fornøyelse2015-02-21 11.43.54

Jeg og søster reiste hjem en helg i vinterferien og fant gamle strikkeprosjekter på loftet  2015-02-20 15.52.56

Og så fikk vi mamma sin oppskrift på knekkebrød som jeg gleder meg til å prøve2015-03-04 09.52.51-1

En dag var det plutselig krise på jobb pga sykdom, så jeg måtte steppe inn. Heldigvis hadde jeg litt tid til en morgenkaffe i sola før jeg startet

2015-03-04 13.57.43

Og lunsjpausen på Åpent Bakeri var heller ikke verst!2015-02-05 21.59.09

Jeg og Jenny konstanterte at single gutter virkelig går glipp av noe ved å ikke kjenne oss…Processed with VSCOcam with f2 preset

En vårmorgen fra vinduet på rommet mitt

2015-03-14 11.32.18

Jeg fikk med meg sesongens første loppemarked og gikk hjem med denne stygg-fine saken som blir så fin i sommersolen

2015-03-14 11.31.03

og denne kule weekend-baggen som bare kostet 40 kroner, røverkjøp!

Vi fikk også vite at vi måtte flytte ut av leiligheten i februar, som betyr at vi flytter 1.Mai. Jeg har fått meg en leilighet på Vestgrensa Studntby der jeg deler bad og kjøkken med en annen perosn. Det blir spennende å se hvordan det blir, jeg gruer meg til å flytte fra jentene, men tror likevel det kan bli en spennende ny fase i livet. Jeg driver også å søker på mastergrader nå, samtidig som jeg minner meg selv på at det kan hende jeg ikke kommer inn og må jobbe. Æsj, det er en så skummel tanke at jeg egentlig ikke vil forholde meg til den. Da må jeg jo søke jobb, OG flytte igjen fordi jeg ikke lenger er student, ugh.

Til helgen reiser jeg til Bergen for å intervjue til bacheloroppgaven min og besøke slekt der, det blir fint. Og helga etterpå reiser jeg til København med noen venner, som også blir supert! Det er altså mye å se frem til på kort sikt, og så må det andre bare komme når det kommer.

Legg att eit svar

